Grupa K2
Grupa K2

 

Czat z Grupą K2
odbędzie się w czwartek, 26 listopada o godzinie 10:00

Paweł Wujec, Prezes Zarządu Grupy K2Paweł Wujec
Prezes Zarządu K2 Holding

Prezes Zarządu Grupy K2, pod którego sterami Grupa notuje bardzo dynamiczny wzrost wyników od roku 2020.
Przez poprzednie 8 lat był dyrektorem Segmentu Internet Agory. W tej roli odpowiadał za wyniki i rozwój biznesów internetowych grupy Agora, obejmujących media cyfrowe, firmy rozwijające technologie reklamowe i marketingowe, serwisy ogłoszeniowe i inne. Jest współzałożycielem portalu Gazeta.pl – jednego z największych serwisów internetowych w Polsce i współtwórcą wielu innych serwisów grupy Agora – m.in. Sport.pl, Plotek.pl.

Przez 10 lat (od 2009 do 2019), jako członek zarządu oraz przewodniczący Rady Nadzorczej, wspierał rozwój Yieldbirda – jednego ze światowych liderów w obszarze optymalizacji przychodów z reklamy programatic. Był członkiem Rad Nadzorczych m.in. AMS, Goldenline i HR Link. Karierę zawodową rozpoczął w 1991roku jako dziennikarz. Jest także (wspólnie z Robertem Rządcą) autorem podręcznika “Negocjacje”.

Paweł Wujec ukończył zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim i program MBA UW/ University of Illinois. Interesuje się sportem, przez wiele lat (wspólnie z Michałem Rutkowskim) prowadził cotygodniowy felieton o koszykówce NBA “Fruwając pod koszem” w “Gazecie Wyborczej” oraz bloga Supergigant.

Grupa technologiczno-marketingowa K2 dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, zatrudniając około 350 ekspertów. Działalność Grupy K2 jest zdywersyfikowana i opiera się na czterech uzupełniających się segmentach biznesowych.

Segment software – Fabrity – zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych. Koncentruje się wokół tworzenia rozwiązań wpierających zarządzanie procesami biznesowymi oraz zawartością i obiegiem dokumentów, budowy korporacyjnych aplikacji mobilnych oraz rozwiązań Business Intelligence. W portfelu klientów znajdują się znane duże marki z branży finansowej, przemysłu, sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego i publicznego. Fabrity przejęła z początkiem sierpnia 2020 roku K2 Digital Products – zorganizowaną część Agencji K2. K2 Digital Products specjalizuje się w projektowaniu produktów cyfrowych. Do klientów należą m.in. PKO Bank Polski, PKN Orlen, IKEA, Pekao TFI, Centrum Nauki Kopernik i szwajcarski bank Pictet.

Segment agencyjny obejmuje jedną z najbardziej znanych agencji interaktywnych w Polsce – Agencję K2, która oferuje projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach. Zajmuje się kompleksowym opracowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacji marek. Do segmentu agencyjnego zalicza się również K2Bots.AI, sub-jednostka biznesowa oferująca inteligentne boty, oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne. Do klientów segmentu agencyjnego należą m.in. Carrefour, Warta, CD Projekt, Samsung, UPC i IKEA.

Segment mediowy – K2 Precise – specjalizuje się w kampaniach digitalowych. Świadczy szereg specjalistycznych usług – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę. Rozwija usługi planowania TV, które koncentrują się na precyzyjnym dotarciu w synergii z kampaniami cyfrowymi. Najbardziej znani klienci segmentu mediowego to Carrefour, Nutropharma, Provident, Grupa Pracuj.pl, Orbico Beauty czy Glosel (TaniaKsiazka.pl).

Segment infrastrukturalny – Oktawave – dostarcza usługi przetwarzania danych w chmurze obliczeniowej (IaaS) oraz usługi planowania, wdrażania i utrzymania środowisk chmurowych. To pierwsza i największa polska platforma publicznej chmury obliczeniowej. Firma tworzy otwartą technologię chmurową oraz wspiera firmy w transformacji cyfrowej, realizacji strategii multicloud, migracji i zarządzaniu chmurą obliczeniową. Udostępnia własną certyfikowaną infrastrukturę chmurową, która otrzymała status VMware Cloud Verified. Pomaga także skorzystać z rozwiązań dostawców globalnych, takich jak AWS, Azure, Google Cloud. Operuje z trzech centrów danych zlokalizowanych w Polsce. Do największych klientów segmentu infrastrukturalnego należą TUI Poland, Grupa Pracuj i Edipresse.

Historia K2 sięga roku 1997, a od roku 2008 akcje K2 Internet S.A. są notowane na rynku głównym GPW. Więcej informacji na temat Grupy K2 można znaleźć pod adresem www.k2.pl.